– 208 formulare din cele puse la dispoziția pacienților din Spitalul Clinic Municipal Filantropia Craiova;
– 309 formulare din cele puse la dispoziția pacienților internați în Spitalul Clinic de Neuropsihiatrie Craiova;
– 280 formulare din cele puse la dispoziția pacienților care au fost tratați în Spitalul Clinic de Boli lnfecțioase „Victor Babeș” Craiova.
”Problemele sesizate cel mai des au fost comunicarea cu personalul medico-sanitar, punerea la dispoziția pacienților a unor dozatoare de apă, timpul de așteptare la Camera de Gardă, dar și recomandări privind îmbunătățirea comunicării dintre cadrele medicale și pacienți”, a precizat Primăria Craiova.
Conform reprezentanților municipalității, ”niciuna dintre sesizările înregistrate până acum nu a necesitat redirecționarea către organe de cercetare”.
Întrebările din chestionarul pus la dispoziție de primărie are 8 întrebări și se referă la implicarea și conduita asistentelor medicale și a medicilor, dacă pacienților le-a fost solicitat să cumpere medicamente sau alte obiecte sanitare din afara spitalului, cum li s-au părut condițiile de cazare și ambientul spitalului, cum a fost curățenia în salon și în spațiile aferente, calitatea hranei și când au primit chestionarul de feedback.
Primarul mai spunea că, în funcție de datele înregistrate, vor fi acordate și calificative personalului medical și conducerii.