Heineken România introduce în portofoliul său și marca de bere Amstel®, cu o istorie de peste 150 de ani, anunță grupul olandez.
Berea urmează să fie produsă local, în fabricile din Craiova și Miercurea-Ciuc. Sortimentul va fi disponibil în diverse variante de împachetare: doză de aluminiu în volum de 0.33l și 0,5l, sticlă returnabilă și nereturnabilă în format de 0.33l, 0,5l, dar și 1L, precum și la PET și Keg. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc la raft în magazinele off-trade și on-trade.
„Lansarea berii Amstel marchează un moment istoric pentru HEINEKEN România. Suntem mândri că putem aduce în România un brand internațional, cu o istorie atât de bogată în spate, și pe care avem ocazia să-l producem local. Prin această lansare, ne dorim să oferim oportunitatea consumatorilor din România de a se bucura de mărci accesibile ca preț, dar care să aibă și reputația și imaginea aspirațională caracteristică brandurilor din diverse alte țări ale lumii. Amstel reprezintă prima marcă internațională din portofoliul de bere mainstream, lansată de HEINEKEN în România”, a declarat Thibaut Boidin, Managing Director Heineken România.
Heineken este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate.
În România, compania este prezentă din 2003. Majoritatea produselor sunt făcute în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc, cu peste 1.000 de angajați. Conform grupului, 88% dintre ingrediente provin de la furnizori locali.