Ford Otosan a pornit producția pentru noua gamă Courier în fabrica de la Craiova

524

Noua gamă Courier a ieșit de pe linia de producție a fabricii Ford Otosan din Craiova. Lansarea a avut loc în cadrul unei ceremonii organizată, astăzi, la uzina din Bănie. Producția gamei Courier a fost mutată de la uzina Yeniköy, din Turcia, la uzina din România.

Ceremonia a fost găzduită de directorul general al Ford Otosan, Güven Özyurt, de Josephine Payne, director adjunct Ford Otosan și de Müjdat Tiryaki, Președinte Ford Otosan Craiova, în prezența prim-ministrului României, Marcel Ciolacu și a multor oficialități, reprezentanți din industrie și antreprenori.

“Gama Courier are o importanță mare pentru noi, Ford Otosan. Pentru aproape un deceniu, noi am fost responsabili pentru producția globală a modelelor Transit Courier și Tourneo Courier, vehicule care poartă semnătura Ford Otosan, începând de la design și până la producție. Fiind combinația ideală între performanță și funcționalitate, gama Courier a contribuit foarte mult la poziția noastră ca lider al vehiculelor comerciale. Sunt mândru de faptul că gama Courier este prima gamă de vehicule cu care Ford Otosan începe să producă la uzina noastră din Craiova. Capabilitățile de producție de ultimă generație ale uzinei din Craiova sunt completate de experiența Ford Otosan în design, inginerie și producție. Noile Transit Courier și Tourneo Courier, alături de investițiile noastre sunt dovezi ale încrederii pe care o avem în Craiova și în România. Sunt pe deplin încrezător în succesul pe care noua gamă Courier îl va avea și sunt convins că va stabili noi recorduri.”, a declarat directorul general al Ford Otosan, Güven Özyurt.

Nouă gamă Courier marchează o nouă realizare pentru Ford Pro în Europa

Hans Schep, director general Ford Pro, a declarat că începerea producției noii game Courier la fabrica din Craiova marchează un moment important pentru divizia de vehicule comerciale Ford Pro în Europa și reprezintă o etapă importantă în misiunea de a crea produse esențiale pentru clienți.

“Ford Otosan, simbolul parteneriatului solid bazat pe încrederea reciprocă dintre Koç Group și Ford Motor Company, continua să fie un pionier, să producă și să creeze valoare. Ford a considerat întotdeauna Ford Otosan un etalon, datorită atenției acordate calității, eficienței și flexibilității. Astăzi avem un produs remarcabil care reprezintă o dovadă solidă a succesului Ford Otosan și al angajaților noștri, atât în Kocaeli, cât și în Craiova”, a afirmat și directorul general al Koç Group, Levent Çakıroğlu.

Ford Otosan este unica locație de producție a gamei Courier

Ford Otosan este singurul centru de producție din lume pentru gama Courier, care a fost asamblata pentru prima dată la uzina din Yeniköy în 2014. Ca parte a strategiei de investiții a Ford Otosan, producția gamei Courier a fost mutată de la uzina Yeniköy, la uzina din Craiova, România.

Anul trecut, în luna iulie, Ford Otosan a anunțat o investiție de 490 de milioane de euro pentru a sprijini producția noii generații a gamei Courier la uzina sa din Craiova, care, alături de modelul Puma, va beneficia de versiuni complet electrice în 2024. În urma acestei investiții, capacitatea totală de producție va crește de la 250.000 la 272.000 de vehicule pe an. Pentru a susține în continuare nevoile de producție ale Ford Otosan la uzina din Craiova, compania a desfășurat o campanie majoră de recrutare, creând 1.300 de noi locuri de muncă.

Proiectat împreună de echipele Ford Otosan și Ford, dezvoltat și produs de Ford Otosan, noile modele ale gamei Courier (Transit Courier și Tourneo Courier) vor dispune și de versiuni complet electrice, care vor fi produse la Craiova în 2024. E-Transit Courier va reprezenta o etapă importantă pentru Ford Otosan în a-și atinge obiectivul de a avea un portofoliu de vehicule comerciale complet electrice până în 2035.

Combinație de eficiență, performanță și funcționalitate

Conform Ford Otosan, Transit Courier este cel mai bine vândut vehicul comercial ușor și introduce Ford în segmentul de furgonete compacte.

Arhitectura noii generații a gamei Courier a fost dezvoltată de designerii și inginerii Ford Otosan prin filozofia “Design Thinking”, ascultând nevoile și așteptările clienților. Prin urmare, noile modele oferă clienților cele mai potrivite soluții.

Sisteme avansate de asistență a șoferului, precum Lane Keeping, Pre-Collision Assist, Intelligent Speed Assist și Rear Park Aid, fac conducerea, parcare și munca mai ușoare, mai inteligente și mai sigure. Proiectată pentru a fi mai lungă, mai lată și mai înaltă, gama Courier oferă, de asemenea, sisteme îmbunătățite de conectivitate și siguranță, dar și sisteme de propulsie care satisfac o gamă largă de nevoi.

Cea mai nouă versiune a sistemului multimedia SYNC 4 a noii game Courier, disponibil cu un ecran tactil de 8 inchi (sau 12 inchi în versiunea electrică) care poate proiecta ecranul telefonului inteligent, funcționează grație unui modem încorporat pentru a oferi conectivitate avansată, navigație în timp real și actualizări „over-the-air”. Noua gamă Courier te menține mereu conectat și poate fi controlată prin activarea multor funcții de securitate și sănătate a vehiculului prin intermediul modemului său.

Despre Ford Otosan

Fondată în 1959, Ford Otosan (Ford Otomotiv Sanayi A.Ş.) este o companie tranzacționată public (societate publică), în cadrul căreia Ford Motor Company și Koç Holding dețin acțiuni egale. Compania este a doua cea mai mare organizație industrială din Turcia, cea mai valoroasă companie din domeniul auto listată la Bursa de Valori din Istanbul (Borsa İstanbul). Ford Otosan își desfășoară activitatea în 4 centre principale, dupa cum urmeaza: fabricile din Kocaeli și Eskişehir (Turcia), fabrica din Craiova (România), și Centrul de Cercetare și Design din Istanbul (Turcia) si are peste 20,000 de angajați. Ford Otosan este cel mai mare producător de vehicule comerciale pentru Ford în Europa, capabil de a proiecta, dezvolta și testa un vehicul complet, inclusiv motorul acestuia, pornind de la zero și ajungând la un produs final. (www.fordotosan.com.tr)

ALEGEREA EDITORULUI