Instanța i-a anulat 10 diplome din 11 unui membru al comisiei pentru cercetarea abuzurilor

348

Instanța i-a anulat 10 diplome din 11 unui membru al comisiei pentru cercetarea abuzurilor. Raport Integritate pe bune.

PRESShub:

Instanța i-a anulat 10 diplome din 11 unui membru al comisiei pentru cercetarea abuzurilor, corupției și pentru petiții din Parlamentul României, arată un raport realizat de voluntarii Integritate pe bune.

Aceștia au analizat nivelul de educație, parcursul profesional și averile a 50 de membrii ai comisiilor de Apărare și Corupție din Camera Deputaților și cei ai CSAT.

„Din păcate, mulți dintre cei cu funcții importante de reprezentare sau în sistemul de apărare al țării, nu au studiile, experiența profesională sau ținuta morală necesară pentru rolul ocupat. Doar prin informarea corectă a noastră, a cetățenilor, și prin presiunea noastră colectivă, vom promova oamenii potriviți în conducerea țării”, aceasta este concluzia la care au ajuns voluntarii după terminarea raportului pentru anul 2023.

28 dintre diplome nu sunt pe merit

6 din cele 50 de persoane vizate nu au studii sau nu au absolvit și doar 23 au și diplomă de master, iar 15 de doctorat.

Cercetarea arată că cel puțin 28 dintre diplomele pe care le au membrii vizați sunt obținute de la o „fabrică de diplome” sau prezintă suspiciuni, precum posibilitatea de a fi plagiate. Principalele domenii în care subiecții analizați au diplome de licență sunt: drept, economie și cel militar.

Nu toți deputații au o facultate terminată, însă poate cea mai mare problemă prezentată ce cercetare este că diplomele nu sunt obținute pe merit.

„Nu toți deputații noștri au terminat o facultate. Nu vedem o problemă în faptul în sine, deoarece o diplomă oarecare nu garantează nici stăpânirea la perfecție a obiectului de studiu, nici experiența necesară lucrului într-un domeniu anume.

Ceea ce ne deranjează însă este când acestediplome nu sunt obținute pe bune”, se arată în raportul nr. 2 al Integritate pe Bune.

Citește articolul integral pe PRESShub.

ALEGEREA EDITORULUI