Softronic Craiova participă la expozitia internaționala InnoTrans Berlin pentru tehnologii feroviare

794
Standul Softronic de la InnoTrans Berlin 2022 / Sursa foto: Softronic.ro
Reclame

Softronic Grup Craiova, jucător de top în Europa în domeniul fabricației de locomotive electrice, transport de pasageri, mentenanța locomotivelor electrice, producție de echipamente de siguranță și vigilență pentru vehiculele feroviare, este prezentă, zilele acestea, la Berlin, unde participă la Innotrans, un eveniment internațional dedicat tehnologiei transporturilor.

Reluat după patru ani de pauză, InnoTrans Berlin a strâns la ediția din acest an peste 3.000 de firme, din peste 60 de țări, în cadrul a peste 42 de hale, subdivizate în cinci segmente: Tehnologie Feroviară, Infrastructură Feroviară, Interioare, Transport Public și Construcție de tuneluri. Principalul punct culminant al InnoTrans 2022 va fi expunerea anuală în aer liber, unde participanții pot experimenta tehnologia și își pot prezenta noile produse. Alte obiective ale evenimentelor includ InnoTrans Campus pentru tineri profesioniști, Bus Display, care combină afișaje statice și în mișcare, și International Bus Forum. Programul Innotrans 2022 este completat cu o convenție secundară de paneluri și discuții cu experți cheie din industrie, conform informațiilor disponibile despre eveniment.

Softronic Grup Craiova, etanonul industriei feroviare din România, este prezentă la InnoTrans 2022 în hala 2.2, standul 440 la etajul 2. Prima prezență a Softronic la InnoTrans a fost în 2014, atunci când TransMontana 017, prima locomotivă v2.0 fabricată conform specificațiior tehnice de interoperabilitate, făcea cunoștință cu publicul și presa în Messe Berlin. Până în 2022, în scurta sa istorie de 23 ani, Softronic Craiova a fabricat 3 EMU asincrone pentru transport de călători și peste 75 locomotive destinate remorcării trenurilor grele de marfă până în 4.000 tone, standardul fiind impus de trenurile cu laminate de oțel operate de Green Cargo Suedia în condiții dificile de teren și climă specifică Cercului Polar! Locomotivele LE-MA sunt acum autorizate de ERA (European Railway Agency) conform TSI (STI) la nivel european pentru remorcarea trenurilor de marfă cu V.max de 120km/h”, notează romaniaferoviara.ro.

De altfel, Softrans utilizează pentru tarnsportul feroviar de pasageri singura ramă electrică produsă în România, de Softronic, celebrul tren Hyperion.

Rama electrică Hyperion produsă la Craiova / Sursa foto: softrans.ro

ALEGEREA EDITORULUI