14 thoughts on “Universitatea din Craiova s-a paradit de atâta economie la Facultatea de ”NE’AM PROSTIT”

  1. Nu cunosc nici o persona din cele două implicate în “conflict” dar…
    Statistica este o ramură a matematicii…
    Popescu asta cred că știe mai multa statistica decât un absolvent de științe economice…
    Madam Birău numai pentru că a acceptat o diplomă de la “Spiru Haret” s-a descalificat…

    1. Popescu ăsta știe atât de multă statistică, macro și micro economică și e atât de bine pregătit în domeniul științelor economice încât mă mir că nu a ajuns încă decan al FEAA. Merită această facultate un asemenea ”specialist”

      1. Adrian Dragomirescu, ati “invatat” si statistica in penitenciar, cand erati coleg de celula cu infractorul Radu Catalin Criveanu, dat afara de la UCV si care plateste acum pentru articole defaimatoare ca…doar, doar il reangajeaza!

    2. Sorin ai punctat foarte bine si intr-adevar acest Costel nu este nimeni altcineva decat frustratul de Liviu Popescu, care incearca sa denigreze prin conturile false ale sale si ale acolitilor sai, familia Criveanu pentru ca pe de o parte atata il duce capul iar pe de alta parte el e convins ca gravele infractiuni comise in FEAA atat de el cat si de altii ar fi devoalate mass-mediei de acestia!
      Din postarea lui Costel, alias Liviu Popescu, noi concluzionam ca familia Criveanu defaimeaza Universitatea si FEAA astfel:
      1. Le-a “incetosat” mintea, determinandu-i astfel sa angajeze un inginer care sa predea discipline de contabilitate. Bineinteles ca interesele financiare au fost consistente atata timp cat au “calcat in picioare” toate legile educatiei si oamenii de buna credinta din acest oras care se uitau la mediul universitar ca la locul de unde “se ia lumina”!
      2. I-au soptit la ureche “distinsului” profesor Liviu Popescu ca moralitatea si caracterul de care trebuie sa dea dovada un cadru didactic trebuie sa se concretizeze in puterea propriului exemplu si astfel trebuie sa-si construiasca un CV de profesor bazat pe minciuna si falsuri…
      3. L-au invatat pe Liviu Popescu ca dupa ce obtine ilegal postul de profesor, sa nu aiba niciun fel de resentimente fata de contracandidata sa mai buna, deoarece “scopul scuza mijloacele”…
      4. Tot la fel de bine l-au invatat pe acest “emerit” in economie, Liviu Popescu (care in fata comisiei de concurs s-a dovedit a fi o nulitate absoluta) sa nu devoaleze studentilor prea multe din cunostintele sale economice (care lipsesc cu desavarsire) si sa le predea la 3 discipline un capitol… din a patra disciplina…
      5. Aceleasi persoane sunt vinovate si de faptul ca “emeritul” a inteles ca in viata lacomia, minciuna, fatarnicia si apelarea la falsuri (conturi) sunt virtuti ale societatii actuale!! Si o sa revin cu explicatii…
      6. Are si “emeritul” un mare merit, unul genetic: gena de pietar al FEAA a fost reactivata si vine puternic din urma, spre consternarea unora din FEAA care vor pierde primele pozitii ale podiumului…
      Pentru linistea interioara a “emeritului” (care mai degraba ar trebui sa explice opiniei publice de ce el, o eroare, tine cu tot dinadinsul sa distruga tanara generatie) ii transmit ca am avut acces la dosarele la care se face referire in postarile de pe conturile false si daca ele s-ar face publice (si sper ca asta sa se intample in primul rand pentru binele cetatenilor) aceasta facultate se va desfiinta din lipsa de candidati! Si nu ar fi nici o paguba la ce falsuri, minciuni, ilegalitati flagrante am putut sa constat….
      Ca sa nu ai vorbesc de limbajul suburban al acestui “emerit” cu privire la decan, colegi, etc.
      CINE DRACU L-A ADUS PE ASTA IN INVATAMANT??!!

  2. Craiovenii l-au făcut conferențiar și pe Virgil Popescu, deși lista lui de lucrări e tare subțire.

  3. Cu toate acestea, a fost un profesor foarte decent și părea că depune ceva eforturi ca să lege matematica de practica economică (eu am făcut cu el Matematici aplicate în economie). Oricum, cazuri de genul sunt multe. Mă întreb când o să apară pe liste și Andy Ștefănescu, la el măcar e evident faptul că l-au adus din pom.

    1. Da domnule, a fost un profesor foarte decent. Atât de decent încat n-a călcat și nu calcă deloc pe la cursuri ori seminarii. Atât de decent încât le pune la dispoziție studenților cursurile exclusiv în format electronic și atât. Atât de decent încât, la concursul de ocupare a postului de profesor, n-a fost în stare să vorbească nimic coerent despre domeniul statisticii economice. A bătut câmpii la modul cel mai grav cu niște noțiuni de matematici superoare pe care nici el nu le înțelege. Cât despre ”legarea matematicii despre practica economică” , cum ziceți dvs, aș fi tare curios să aflu ce anume ați aplicat dvs în practica economică din cele predate de ”decentul profesor” Liviu Popescu. Chiar m-aș bucura. Eu am avut ocazia să asist personal la concursul de ocupare a postului de profesor, susținut de cei doi candidați, și, concluzia mea a fost că Liviu Popescu e o ”nulitate absolută totală” în domeniul sțiințelor eonomice, în special al statisticii economice. Asta e din păcate cruda realitate.

  4. Sunt un persoană, care am lucrat în învăţământul superior la o universitate tehnică din România.
    Am terminat studiile universitare în perioada anilor 80, din secolul trecut.
    După un stagiu, în producţie, de 4 ani, am ocupat postul de asistent universitar (am avut dublă repartiţie, în producţie şi în învăţământul superior).
    Să ştiţi că şi la universitatea tehnică unde am activat, posturile de conferenţiari şi profesori se ocupă tot la fel. Inginerii au predilecţie către domeniul ştiinţelor economice, iar economiştii, către ştiinţele inginereşti. Toţi candidaţii pentru aceste posturi, nu vor să profeseze în domeniul şi specializările în care au pregătire universitară, vor schimbarea acestora.
    Cunosc un caz, o colegă economist, a facut un master in domeniul tehnic, (fiind cadru didactic, vă daţi seama la câte ore de curs şi seminarii a fost şi cum a obţinut notele de promovare a disciplinelor predate) şi a participat la un concurs de ocupare a unui post de conferentiar din domeniul tehnic (inginer), post pe care l-a ocupat cu succes.
    La analiza dosarului respectiv, de către comisia internă din cadrul universităţii, s-a pus problema incompatibilităţii pregătirii profesionale cu cerinţele postului. De acest lucru, comisia internă a universităţii nu a ţinut seama. Comisia de examen, numită de rectorul universităţii pentru concursul respectiv, a promovat-o cu succes.
    Cred că la o analiză atentă (numai pe baza informaţiilor publice, existente pe internet), avem “plăcuta” surpriză să constatăm că peste 50% din posturile de conferenţiari şi profesori din invatamantul superior sunt ocupate de persoane care au o pregătire universitară indoielnică şi/sau o pregătire profesională în alte domenii decat cel al posturilor ocupate.
    Situaţia din învăţământul superior din România permite astfel de anomalii.
    Vedeţi dumneavoastră, trăim în perioada pilelor, relaţiior şi a banilor, perioadă care permite unor handicapaţi intelectuali, ca într-un interval de timp relativ scurt, de 4-5 ani, să termine cursurile universitare a 2 sau chiar 3 facultăţi si astfel acesti “pseudo-intelectuali” pot ocupa aceste posturi. Pe baza pilelor, relaţiilor, banilor, aceştia pot pătrunde cu uşuirinţă în învăţământul superior.
    Se pune întrebarea: Care este calitatea învăţământului superior din România?
    Ce să mai spunem despre doctorate, selecţia conducătorilor de doctorat este la cel mai jos nivel, ajungand să coordoneze doctorate persoane cu o pregătire cel putin îndoielnică.
    Se pare din datele existente, ca peste 50% din tezele de doctorat nu au nici macar calitatea unor lucrări de diplomă a absolvenţilor care au terminat studiile universitare înainte de anul 1990.
    Dumneavoastră doamnă conferentiar, probabil ca sunteţi victima pilelor, relaţiilor şi influenţelor politice ce se manifestă acolo unde lucrati.
    Va dau un sfat: Faceţi un master în matematică şi poate veti putea să ocupaţi un post de profesor în domeniul matematicii, post pe care domnul conferentiar, colegul dvs., nu vrea sa-l obtina, caci de … ghinion, pentru ocuparea unui post de profesor universitar în domeniul matematicii, trebuie indeplinite alte standarde si criteriile de acolo sunt greu de atins, doar cu multă muncă şi inteligenţă.
    Doamna conferentiar, mai aşteptaţi 1-2 ani şi o să vă veţi scoate din nou la concurs postul respectiv, caci intre timp colegul dvs. va trece la colectivul de matematică, unde va ocupa un post de profesor în domeniul matematicii, post pentru care, în momentul de faţă, probabil nu îndeplineşte criteriile din standard.
    Cu stimă

  5. Cazuri ca acestea sunt in multe universitati de stat si private din tara. Dar nu au fost cunoscute niciodata. Legea omertei a functionat mai bine decat la Univ. Craiova. Stat esuat, educatie esuata, Romania corupta!

  6. Sunt un fost student in contabilitate, inclusiv doctorand si am studiat mulți ani la FEEA Craiova(recent). Am cunoscut mulți oameni faini si profesionisti in domeniu de la care am invatat multe lucruri. Acum lucrez in contabilitate (fără amenzi la controale si in pozitii de conducere la câțiva angajatori) si m-a ajutat ce am invatat in facultate, master si doctorat. Personal, nu cunosc aceste doua cazuri despre care ați scris dar in dreptul Dl. Banta pot spune ca am studiat impreuna programul de tip ERP SAP timp de aproape doi ani. Consider ca nu puteau găsi o persoana mai bine pregătită. Domnul prof. Viorel Banta, pe langa faptul ca venea de la Bucuresti doar pentru cursul nostru, ne explica in detaliu fiecare aspect legat de acest program. Acum știu sa folosesc un program de tip ERP datorită insistențelor si a explicațiilor dumnealui. Dacă va interesați mai bine, companiile au început sa implementeze de ani buni in activitatea lor programele de tip ERP (in special SAP) si era nevoie sa aprofundăm acest soft pentru a putea face fata cerințelor pieței. Alte materii, dumnealui nu preda la catedra de contabilitate. Despre Dl. prof. Drăgan, este si el un profesor care ajuta studenții foarte mult. Am invatat de la dumnealui articole contabile pe care le folosesc in activitatea mea si pe care nu prea le-am găsit prin cărțile de contabilitate. Dacă un student este atent la cursuri, poate invata multe lucruri dar sincer știm cum sunt si unii studenți, ca peste tot… Referitor la alte aspecte, nu zic ca nu ar ar fi loc de îmbunătățiri mai ales ca trăim si ne dezvoltam intr-un mediu economic competitiv, dar din propria mea experiența, articolul mi se pare puțin exagerat, scris intr-un mod ce instiga la ura si aduce o imagine negativă întregii facultăți si a profesorilor deci inclusiv si a studenților. Sincer, eu unul raman la ceea ce am zis… Profesorii își fac treaba la cel mai înalt nivel (cel puțin cei pe care ii cunosc) iar cine vrea sa învețe ceva de care sa se folosească in activitatea sa, poate profita din plin de tot suportul de care are nevoie. Multă bafta!

    1. Domnule Gabriel, e foarte frumos din partea dvs că luați apărarea numitului Banță Viorel. Dacă spuneți că venea de la București special pentru cursul care v-a luminat și v-a netezit cariera de economist, poate ne explicați cum reușea Viorel Banță să fie prezent simultan în trei locuri: La OMV Petrom unde își avea locul muncă permanent, cu un program, de 8 ore/zi, la ASE București unde avea cursuri de predat studenților și la FEAA Craiova unde se preocupa de viitoarea dvs carieră de economist și de învățarea programelor de tip ERP. Chiar ne luați de proști pe toți? Viorel Banță se teleporta ca să fie prezent în toate aceste trei locuri în același timp? Vă umpleți de penibil încercând să-l apărați la modul acesta.

    1. Acest Costel nu cred ca este altul decat Liviu Popescu, profesorul care in 2010, cand eram student, ne chema pe toti cu 2 zile inainte de examen la sala 163 unde sub pretextul ca ne mediteaza (de fapt ne arata cateva probleme pe care ulterior le primeam la examen) ne aduna plicurile cu 200 de lei. Asa se rezolva examenul la disciplina de Matematici aplicate in economie!!! Colegii mei mai indrazneti si sustinuti de parinti financiar, il cautau cu lista de examene din sesiune si cu plicul care continea “modica” suma de 100 de euro x numarul de examene. Iar in cinismul lui desavarsit le spunea ca banii vor ajunge la profesori, adica la acei profesori pe care nu-i intelegea de ce vor 100 de euro cand el cere doar 200 de lei si mai si munceste pentru ei!!! Stiam toti ca la profesori nu ajungeau decat biletelele, banii ramaneau la acest “distins” profesor, deoarece o colega de-a noastra, care a cotizat si era foarte entuziasmata ca va primi o nota de trecere, a primit nota 3 cu recomandarea profesorului de a se duce si a-si lua “cadoul” inapoi, pentru ca la el nu a ajuns nimic.
      Acelasi “distins” profesor de matematica care in timpul semestrului era foarte sobru, in timpul sesiunii era zilnic prezent la Universitate in intervalul 8:00- 10:00, unde se plimba pe culoare si intreba studentii cu cine au examen si daca poate sa-i ajute. Aceste lucruri le cunosc toti care au terminat aceasta facultate!
      Cat priveste acest comentariu al dlui Costel alias Liviu Popescu, eu (si toti oamenii de buna credinta care nu mai vrem sa fim prostiti de astfel de lichele si care nadajduim ca macar copiii nostri sa beneficieze de o minima educatie) nu pot sa trag decat cateva concluzii:
      1. Asa cum un agronom nu poate intra in sala de operatii, tot la fel un profesor de matematica nu poate preda discipline de economie dintr-un motiv foarte simplu si usor de inteles de oameni: nu are notiuni economice!!! Toti care incearca sa ne convinga de contrariul acestui fapt evident nu sunt decat fie platiti (deci au un interes) fie simpli troli care nu rateaza nici o ocazie sa comenteze negativ atunci cand un doctor, cu pregatire in domeniu, rateaza cate o operatie…iar in aceasta situatie grava de siguranta nationala tac??!!
      2. Contracandidata Birau Ramona intrunea toate conditiile de a fi profesor, avea un punctaj superior, dar probabil nu era perceputa la nivelul facultatii (unde la nivelul regiunii e binecunoscut ca exista o coruptie generalizata) ca o persoana coruptibila!
      3. Dorinta nemarginita a acestui Liviu Popescu de a preda discipline economice are la baza doar componenta financiara, pentru ca asa cum vedem din articol acesta nu are nici o tangenta cu disciplinele economice, ba mai mult le prezinta studentilor la 3 discipline un capitol din a 4 a disciplina, total diferita de cele 3. Componenta financiara rezida in faptul ca inainte avea ore doar la anul I, pe cand acum preluand disciplinele economice poate sa-i “jumuleasca” si la anii II si III!!!
      4. Articolul in cauza este foarte bine documentat (mai ales prin prisma dovezilor, inscrisurilor, etc) si ma indoiesc ca ar exista vreun ziarist care sa refuze asemenea informatii in conditiile in care opinia publica este foarte interesata de orice are legatura cu viitorul copiilor lor si aceeasi opinie publica merita sa fie corect informata!
      P.S. “Distinsule” Liviu Popescu iti mai aduci aminte de Camelia, colega si prietena mea careia i-ai zis ca tu accepti plata si in natura, iar daca e de acord poti sa inchizi usa de la cabinet cu cheia? Sper ca demascarea tuturor mizeriilor pe care le faceti voi si distrugeti cu buna stiinta viitorul si mandria studentilor sa fie demascate si sa cunoasca opinia publica adevarul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CAPTCHA ImageChange Image