Contracte de publicitate de 1,2 milioane lei pentru a lăuda realizările primăriței Olguța Vasilescu

723
Reclame

Primăria municipiului Craiova a plătit în ultimii doi ani cel puțin 1,2 milioane de lei unei firme de publicitate pentru a promova realizările instituției. Societatea semnează mai departe contracte cu televiziuni și site-uri, pentru articole sau emisiuni de promovare, contra unui comision. Firma a fost aleasă în urma unei procedure simplificate, fără licitație.

Potrivit SEAP, platforma oficială a achizițiilor publice, municipiul Craiova, condus de Lia Olguța Vasilescu, anunța în septembrie anul trecut o procedură de selecție pentru „servicii de publicitate prin intermediul presei naționale și locale de televiziune, a publicațiilor online naționale și locale și a posturilor de radio locale”.

Pe 5 septembrie, contractual în valoare de 654.017 de lei a fost oferit unei firme din București.

Cea mai mare parte a banilor s-a dus către televiziuni. „Servicii de difuzare publireportaj video, pentru 5 publireportaje tv diferite (aferent unui număr de 5 subiecte diferite) la 3 (trei) posturi naționale de televiziune de știri; b) Servicii de difuzare tv pentru 5 (cinci) publireportaje tv diferite (aferent unui număr de 5 subiecte diferite) la 1 post național de televiziune generalist”, se arată în caietul de sarcini.

Alte înțelegeri

Pe 14 septembrie 2023, primăria Craiova mai scoate la bătaie un contract în valoare de 87.500 de lei pentru „servicii de realizare – creație si producție – publireportaje TV pentru anul 2023”.

În iunie 2022, municipiul Craiova, oferea un contract, în valoare de 499.000 de lei pentru „Servicii de publicitate prin intermediul presei de televiziune națională și al publicațiilor naționale online”.

Toate aceste înțelegeri au fost semnate cu firma de publicitate Media Consulta International din București.

Citește continuarea în PRESShub.

ALEGEREA EDITORULUI